۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

نمایندگی سامسونگ در اندیشه، به همراه گارانتی ویژه

تعمیر یک دستگاه با برند سامسونگ، یکی از تصمیم‌های بسیار اقتصادی و بصرفه در مورد سلامت دستگاه شماست اما پیدا کردن یک شعبه نمایندگی معتبر سامسونگ در اندیشه، یکی دیگر از چالش‌های افزایش عمر و سلامت لوازم خانگی شما است.
نمایندگی سامسونگ در اندیشه

آنچه در این مقاله میخوانید

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در اندیشه

هر وسیله‌ای به مرور زمان ممکن است دچار مشکلاتی شود که اگر در بازه زمانی 6 ماه تا 1 سال، مورد برسی و سرویس قرار نگیرد، به احتمال زیادی بسیاری از قطعات آن دچار خرابی و فرسودگی خواهد شد، فرقی هم نمی‌کند که برند دستگاه شما سامسونگ باشد یا بوش؛ به هر حال امکان خرابی و ایجاد مشکل در عملکرد آنها وجود دارد، از این روز قصد داریم تا در مورد بهترین شعبه نمایندگی سامسونگ در اندیشه با همدیگر گفتگو کنیم و هر یک از ویژگی‌های آن را با شما به اشتراک بگذاریم.

همچنین در اغلب اوقات بی‌توجهی به مشکل پیش آمده و خرابی در هر دستگاه برقی، ممکن است در آینده مشکلات بیشتری را برای دستگاه ما به ارمغان بیاورد. برای مثال چند وقت پیش یکی از مشتریان مجموعه فراتیک برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در کرج با ما تماس گرفته بود که در هنگام حضور تکنسین در محل ایشان، مشتری به تعمیرکار گفته بود: 6 ماه مشکل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی سامسونگ را در دستگاه خود احساس کرده است اما اقدامی برای تعمیر آن نکرده بود که باعث آسیب رسیدن به بسیاری از سنسور‌ها و قطعات مهم مانند برد الکترونیکی شده بود.

شماره تلفن نمایندگی سامسونگ در اندیشه

     

      • تماس با شماره تلفن 65579819-021

      • ثبت درخواست تعمیر از طریق فرم درخواست

    اگر هر گونه مشکلی برای دستگاه سامسونگ شما پیش آمده که موفق به برطرف کردن آن نشدید، کافیست از طریق شماره تلفن بالا با نمایندگی سامسونگ در اندیشه تماس بگیرید و یا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر به صورت آنلاین ثبت کنید.

    خدمات پس از فروش در نمایندگی سامسونگ اندیشه

    بنابر‌این اگر فکر می‌کنید که نیاز به خدمات تعمیر، سرویس یا نصب انواع لوازم برقی از جمله تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ با این برند دارید، کافیست با نمایندگی سامسونگ در اندیشه (شعبه فراتیک) تماس بگیرید تا مشکل شما در اسرع وقت با ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات، برطرف گردد. در واقع فراتیک یک مجموعه تخصصی در حوزه تعمیرات لوازم خانگی با بیش از یک دهه سابقه درخشان است که امروزه به یکی از برترین انتخاب‌های موجود برای انجام خدمات پس از فروش لوازم خانگی تبدیل شده است؛ البته در محتوای این مطلب به تمامی شاخص‌ها و ویژگی‌های مورد نیاز یک نمایندگی معتبر سامسونگ در اندیشه خواهیم پرداخت تا بتوانید یک دید گسترده از تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ داشته باشید.

    آیا تعمیرکار نمایندگی سامسونگ در اندیشه از تخصصی کافی برخوردار است؟

    تمامی تعمیرکار‌ها و کارشناسان فراتیک در هنگام جدب و استخدام، ابتدا از فیلتر‌های تایید هویت و تایید مهارت عبور می‌کنند تا شرکت از میزان تجربه و تخصصی کافی آنها در هنگام تعمیر وسایل شما مطمعن شود.

    آزمون‌های تایید مهارت در شعب نمایندگی سامسونگ، ممکن است در هر دستگاهی متفاوت باشد زیرا تکنسین‌های سرپرست و باتجربه فراتیک به راحتی میتوانند یک تعمیرکار بی‌تجربه را از یک تعمیرکار متخصص تشخیص دهند.

    هنگامی که شما با نمایندگی سامسونگ در اندیشه تماس میگیرید، کارشناسان فراتیک ابتدا یک مشاوره اولیه برای رفع مشکل به شما ارائه میدهند؛ اما اگر مشکل به حدی جدی باشد که با این راهکار‌ها برطرف نشود، نیروی پشتیبانی برای ارسال تعمیرکار به محل، با شما هماهنگ خواهند شد.

    سپس تعمیرکار نمایندگی سامسونگ در محل مشخص شده آماده به کار میشود اما اولین وظیفه او برسی و عیب یابی دستگاه است زیرا در اولین مرحله باید هزینه تعمیرات و خدمات را همراه با هزینه قطعات به شما اعلام کند.

    بعد از موافقت شما با شرایط اعلام شده از سوی تعمیرکار، تکنسین شروع به انجام مراحل تعمیر می‌کند؛ همچنین در همین حین شما میتوانید بر تمامی مراحل تعمیر نظارت داشته باشید تا در صورت ایجاد سوال نامشخص، آن را از تعمیرکار بپرسید.

    در نهایت تعمیرکار باید تست صحت عملکرد دستگاه را در حضور مشتری انجام دهد، فرض کنید از خدمات تعمیر لباسشویی در اندیشه یا نمایندگی سامسونگ در شهریار استفاده کرده‌اید که در مرحله آخر، تکنسین لباسشویی شما را روشن میکند تا از عملکرد صحیح آن مطمعن شوید.

    نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در اندیشه

    نتایج عدم دریافت خدمات از نمایندگی سامسونگ در اندیشه چیست؟

    اکثر ما با معنای نمایندگی و مزایا دریافت خدمات از آن آشنا هستیم، در واقع نمایندگی یک شعبه یا مرکز معتبر از سوی شرکت مبداء است که شما به راحتی میتوانید خدمات پس از فروش یا قبل از فروش خود را از آنها دریافت کنید.

    یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که شعب نمایندگی سامسونگ دارند، پشتیبانی و پیگیری مداوم در مراحل تعمیر و پس از مراحل تعمیر است؛ زیرا فراتیک با ارائه ضمانت نامه گارانتی 6 ماهه دیگر هیچ جای دغدغه و نگرانی برای مشتریان خود باقی نگذاشته است، یعنی اگر پس از گذشت 6 ماه از خدمات ارائه شده ناراضی بودید، ما آن را به رایگان برایتان تعمیر خواهیم کرد.

    تامین قطعات اصیل و اورجینال هم یکی دیگر از مزایا مهم و ضروری است که جزء شاخص‌ها و ویژگی‌های خدمات نمایندگی سامسونگ در اندیشه به حساب می‌آید؛ بنابر‌این اگر از خدمات یک تعمیرگاه متفرقه استفاده کنید، امکان پیگیری خدمات پس از تعمیر و تامین قطعات اصل، وجود نخواهد داشت.

    اگر از خدمات نمایندگی سامسونگ در اندیشه راضی نباشیم، چه کسی پاسخگو است؟

    در محتوای این مطلب به موضوع ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات پس از مراحل تعمیر، با همدیگر گفتگو کردیم؛ اما موضوعی که در این قسمت بسیار حایز اهمیت است، راضی نبودن مشتری از خدمات نمایندگی سامسونگ در اندیشه است.

    اگر به هر دلیلی از خدمات ارائه شده توسط مجموعه راضی نبودید، تعمیرکار مجموعه فراتیک (قبل از گذشت 180 روز)، مشکل پیش آمده در همان بخش که تعمیر شده را برسی و رفع خواهد کرد و در این مورد هیچگونه هزینه‌ای از شما دریافت نخواهد شد.

    ویژگی‌های دریافت خدمات از نمایندگی سامسونگ در اندیشه چیست؟

    تقریبا به تمامی ویژگی‌ها و شاخص‌های شعب نمایندگی سامسونگ در اندیشه اشاره شد و در مورد هر یک از آنها با همدیگر گفتگو کردیم، اما در این قسمت لیستی از ویژگی‌های مورد نیاز برای انجام خدمات تعمیر در هر تعمیرگاه را آماده کردیم تا دید گسترده‌تری از انجام خدمات توسط نمایندگی و دیگر مراکز تعمیر داشته باشید.

       

        • ارائه ضمانت گارانتی خدمات 6 ماهه (180 روزه)

        • ارائه فاکتور رسمی خدمات

        • تکنسین با تجربه و متخصص

        • فضای رقابتی هزینه خدمات نمایندگی سامسونگ در اندیشه(هزینه کمتر)

        • تامین قطعات ارجینال (اولویت با تعمیرات قطعات است)

        • پشتیبانی 24 ساعته و خدمات پس از فروش

        • احترام به مشتری و وقت شناسی

        • تامین امنیت 100 درصد مشتری در هنگام ارائه خدمات

      اما اگر مشکلی برای دستگاه شما پیش آمده که فکر میکنید نیاز به خدمات نمایندگی دارید، کافیست با فراتیک تماس بگیرید و یا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر ثبت کنید تا مشکل شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن برسی و رفع شود. (با گارانتی 180 روزه)

      همچنین اگر از برند‌های دیگر لوازم خانگی استفاده میکنید، مقاله‌های نمایندگی بوش در اندیشه یا نمایندگی بوتان در اندیشه، کمک بسیار بزرگی به شما خواهند کرد.

      4.5/5
      مقالات مرتبط
      نظر شما درباره این مقاله چیست؟

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      بنر فراتیک