۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

نمایندگی پکیج بیتا در شهریار + گارانتی 6 ماهه

پکیج بیتا از مجموع پکیج‌های شرکت بوتان است که از سال 1397 پا به بازار گشوده و فروش بسیار زیادی هم میان مردم ایران داشته؛ دلیل اصلی محبوبیت این پکیج قیمت بصرفه و پایین آن نسبت به دیگر محصولات مشابه است. اگر به دنبال یک نمایندگی معتبر برای سرویس و تعمیر پکیج بیتا خود در شهریار می‌گردید با شماره 09190335926 تماس بگیرید.
نمایندگی پکیج بیتا در شهریار

آنچه در این مقاله میخوانید

نمایندگی بیتا در شهریار

پکیج بیتا در اصل همان پکیج بوتان با یک نام مستعار دیگر میباشد، پکیج بیتا محبوبیت بسیار زیادی میان مردم دارد که علت و دلیل اصلی آن قیمت پایین و بصرفه محصولات بیتا میباشد.

سفارش تعمیر خود را در کمتر از 60 ثانیه ثبت کنید

اگر دستگاه شما به هر دلیل دچار مشکل شده و عملکرد آن دچار اختلال شده است میتوانید از طریق فرم درخواست تعمیر ، درخواست خود را ثبت کنید یا تلفنی با ما تماس بگیرید

سفارش خود را در کمتر از 60 ثانیه ثبت کنید

برای تعمیر فوری و در محل دستگاه‌تان از طریق فرم درخواست تعمیر یا تماس تلفنی با ما اقدام کنید

دریافت سرویس و خدمات از یک نمایندگی معتبر در حومه محل زندگی‌تان یک اصل مهم در نگه داری پکیج بیتا است بخاطر اینکه تعمیر و سرویس پکیج بیتا در هر مرکز نامعتبر باعث خرابی و خسارت‌های جبران ناپذیر خواهد شد. بدین دلیل ما این مقاله را برای مردمان شریف شهرستان شهریار آماده کرده‌ایم تا از نمایندگی معتبر پکیج بیتا به همراه تعمیر در محل و ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات؛ با خبر شوند.

فراتیک یک مجموعه تعمیرات لوازم خانگی میباشد که خدمات نمایندگی بوتان در شهریار و نمایندگی بیتا در شهریار را انجام میدهد؛ این مرکز با بیش از 10 سال سابقه درخشان در حوزه تعمیرات لوازم خانگی توانسته مشتریان خود را راضی نگه دارد و برای تضمین خدمات خود ضمانت گارانتی 6 ماهه نیاز ارائه میکند.

برای تماس با نمایندگی پکیج بیتا در شهریار کافیست از طریق راه‌های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید:

      • تماس با شماره تلفن 09190335926

        • ثبت درخواست تعمیر از طریق فرم درخواست

      چگونه متوجه مشکل پکیج بیتا شویم؟

      پکیج دیواری بیتا در نمایندگی شهریار

      در تمامی برند‌ها و مدل پکیج‌ها برخی کار‌ها باعث فهمیدن مشکل پکیج مان میشود ولی قبل از هر کاری پیشنهاد میکنم حداقل یکبار هم که شده دفترچه راهنمای پکیج را مطالعه کنید تا از مشکلات متداول و ساده پیشگیری کنید.

      اکثر پکیج‌های بیتا به دلیل اینکه قیمت پکیج کمتر و اقتصادی تر باشد صفحه نمایش دیجیتالی از آنها حذف شده است ولی اگر پکیج شما دارای یک صفحه نمایش ال ای دی در مرکز خود بود که مشخصاتی مانند بار و حالت کارکرد و … را در آن نمایش میداد، در هنگام خرابی باید به آن مراجعه کنید تا اروری که به صورت یک قطعه کد کوچک مانند E01 نشان میدهد را بخوانید و سپس مشکل آن را با جستجو دریابید.

      زمانی که موفق به رفع مشکل نشدید، پیشنهاد ما:

      خدمات تخصصی و در محل فراتیک

      تماس با ۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶ یا از طریق فرم درخواست

      ۱۰+ سال‌سابقه
      ۱۸۰ روز گارانتی

      ولی اگر پکیج بیتا تان دارای صفحه نمایشی نبود میتوانید ابتدا فشار آب و گاز را چک کنید؛ برای این کار ابتدا به نزدیک ترین شیر آب به پکیج مراجعه کنید و مطمعن شوید که فشار آب مناسبی در پکیج جریان دارد.

      اگر تمامی شرایط مناسب بود و مشکلی ندیدید باید با یک نمایندگی معتبر پکیج بیتا در شهریار تماس بگیرید و مشکل خود را برای آنها بازگو کنید تا یک کارشناس با تجربه پکیج شما را برسی و عیب یابی کند و سپس نتایج آخریه را به شما اعلام کند.

      چرا حتما باید به نمایندگی بیتا در شهریار مراجعه کنم؟

      تعمیر رادیاتور در نمایندگی پکیج بیتا شهریار توسط فراتیک

      مراجعه به یک نمایندگی معتبر برای پکیج مان دلیلی نمیخواهد زیرا نمایندگی در لغت به معنای نماینده یک شرکت مهم در فلان شهر است؛ یعنی برند شرکت یک جایگزین برای خود در شهر شما انتخاب کرده تا هر نیازی داشتید از آن استفاده کنید.

      دلیل اول برای مراجعه به نمایندگی بیتا در شهریار تامین قطعات اصل و اورجینال است، یعنی وقتی دستگاه شما توسط تعمیرکار ما برسی و عیب یابی شد و متوجه شدیم که پکیج بیتا نیاز به یک قطعه دارد، نمایندگی از خود شرکت یک قطعه اصل که مختص آن مدل است برای شما تهیه میکند.

      دلیل دوم برای اینکه شما را کاملا قانع کند، ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات فراتیک است؛ به این معنا که اگر برای خدماتی که ما به شما ارائه کردیم تا 6 ماه مشکلی پیش آمد، ما آن را به رایگان برای شما تعمیر خواهیم کرد.

      دلیل سوم هم تامین امنیت دستگاه شما است، وقتی شما به یک مرکز نا معتبر مراجعه میکنید تا پکیج بیتا تان را درست و تعمیر کند تضمینی برای اینکه بعدا آدرس تعمیرکار عوض نشود و یا اینکه یک قطعه درست و حسابی برای شما تامین میکند نیست.

      دلایل دیگر زیادی هم وجود دارید که در مقاله نمایندگی بوتان در اندیشه توضیحات بیشتری داده‌ایم.

      تضمین کیفیت در نمایندگی بیتا شهریار توسط فراتیک

      پکیج بیتا در نمایندگی بیتا در شهریار-فراتیک

      همانطور که در بالا اشاره کردیم، فراتیک یک مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی است که از نمایندگی‌های محبوب پکیج بیتا در شهریار میباشد ولی چرا باید فراتیک را انتخاب کنیم؟

      فراتیک با بیش از 10 سال سابقه درخشان دیگر هیچ چالشی برای تعمیر لوازم خانگی بر سر راه خود ندارد و با جذب تکنسین متخصص در این حوزه که از فیلتر‌های تایید مهارت و تایید هویت ما رد میشوند توانستیم بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کنیم.

      هنگامی که شما با مجموعه فراتیک تماس میگرید، کارشناس ابتدا راهنمایی اولیه را به شما ارائه خواهد کرد و اگر مشکل شما حل نشد، سپس یک تعمیرکار با هماهنگی شما به محل اعزام خواهد شد که مشکل پکیج بیتا شما را عیب یابی کند.

      پس شما میتوانید تمامی مراحل تعمیر را نظارت کنید و اگر سوال یا ابهامی بود از تعمیرکار بپرسید، بعد از اینکه پکیج شما تعمیر شد و تست صحت از دستگاه شما گرفته شد، تعمیرکار باید ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات + فاکتور رسمی نمایندگی را به شما ارائه دهد.

      سعی کردیم نکات مهم نمایندگی پکیج بیتا را در این مقاله برای شما شرح دهیم تا سوال‌ها و مشکلات شما برطرف شود ولی اگر نکته برای شما ابهام واقع شد و نیاز به تعمیر یا سرویس پکیج بیتا خود داشتید از طریق شماره 09190335926 با نمایندگی بیتا در تماس باشید.

      4.5/5
      مقالات مرتبط
      نظر شما درباره این مقاله چیست؟

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      بنر فراتیک