۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

تعمیر پکیج در فردیس به همراه ضمانت گارانتی

بزرگترین مشکلی که میتواند در خانه برایمان پیش بی‌آید، خرابی و یا از کار افتادن پکیج است مخصوصا اگر زمستان یا پاییز باشد که هوا سرد است. با ما همراه باشد تا به صوت کامل در مورد معیار‌های یک مرکز تعمیرات پکیج مناسب در فردیس گفتگو کنیم.
تعمیر پکیج در فردیس

آنچه در این مقاله میخوانید

تعمیرات پکیج در فردیس

تفاوتی ندارد که از چه پکیجی استفاده میکنید و یا برند آن چیست؛ هنگامی که پکیج دیواری (آبگرمکن دیواری) ما دچار مشکل و خرابی میشود، تمامی اعضای خانواده دچار کلافگی و اعصاب خردی میشوند.

فرض کنید شما یک پکیج بوتان دارید که به علت صدای زیاد پکیج بوتان، نگران خرابی و آسیب‌های جدی آن شده‌اید. کافیست با نمایندگی بوتان در فردیس تماس بگیرید تا تمامی خدماتی که به شما ارائه میشود دارای ضمانت و تایید از سوی یک نمایندگی یا مرکز معتبر باشد.

سفارش تعمیر خود را در کمتر از 60 ثانیه ثبت کنید

اگر دستگاه شما به هر دلیل دچار مشکل شده و عملکرد آن دچار اختلال شده است میتوانید از طریق فرم درخواست تعمیر ، درخواست خود را ثبت کنید یا تلفنی با ما تماس بگیرید

سفارش خود را در کمتر از 60 ثانیه ثبت کنید

برای تعمیر فوری و در محل دستگاه‌تان از طریق فرم درخواست تعمیر یا تماس تلفنی با ما اقدام کنید

بگذارید برایتان از یک مرکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی بگویم که از نمایندگی‌های معتبر بوتان و نمایندگی ایران رادیاتور در فردیس است و با بیش از 10 سال سابقه درخشان در این حوزه باعث شده تا یکی از برترین انتخاب‌های مردم این شهر برای تعمیر پکیج خود باشند، شایان ذکر است تمامی خدمات ارائه شده توسط این مجموعه دارای 6 ماه ضمانت گارانتی بابت جلب رضایت 100% مشتری است.

نحوه تماس با فراتیک بابت تعمیر پکیج در فردیس

برای تماس با مجموعه فراتیک کافیست از دو راه ارتباطی زیر اقدام کنید تا مشاورین ما در کمترین زمان ممکن شما را راهنمایی کنند.

  • تماس با شماره تلفن 09190335926
  • ثبت درخواست تعمیر از طریق فرم درخواست

مشتریان عزیز ما به راحتی میتوانند با شماره ذکر شده تماس بگیرند تا مشاورین ما آنها را راهنمایی کنند و اگر نیاز به تعمیر یا سرویس پکیج بود؛ تعمیرکار متخصص را در کمترین زمان ممکن به محل‌شان اعزام کند. اگر به هر دلیل قادر به تماس با مجموعه فراتیک نبودید؛ از طریق فرم درخواست تعمیر که در پایین صفحه نمایشگر تلفن خود میبینید، درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان فراتیک در کمتر از 15 دقیقه با شما تماس بگیرند.

نمایندگی تعمیر پکیج در فردیس

مراحل تعمیر پکیج توسط تعمیرکار پکیج در فردیس

هنگامی که شما با فراتیک تماس می‌گیرید و نیاز به تعمیرکار برای تعمیر پکیج دیواری خود دارید، تعمیرکار به محل شما اعزام خواهد شد و شاید برای شما سوال باشد که وظایف و مراحل تعمیر پکیج در فردیس (محل) چگونه خواهد بود؟

وقتی که تعمیرکار پکیج به محل اعزام شد، ابتدا موظف است تا دستگاه را عیب یابی کند تا مشکلات و هزینه نهایی را به شما اعلام کند.

اگر شما با شرایط اعلام شده توسط تعمیرکار موافق بودید، تعمیرکار شروع به تعمیر پکیج خواهد کرد و شما علانا میتوانید تمامی مراحل را مشاهده کنید و اگر هرگونه ابهام یا سوالی داشتید، از تعمیرکار بپرسید.

بعد از اینکه مراحل تعمیر پکیج به اتمام رسید، تعمیرکار باید دستگاه را تست کند تا شما از صحت آن مطمعن شوید و دیگر مشکل قبل را نداشته باشید؛ بعد از تمامی مراحل بالا تعمیرکار موظف است تا فاکتور رسمی را به شما ارائه کند.

این تمامی مراحلی بود که یک تعمیرکار در صورت حضور در محل باید انجام دهد، اگر در توسعه این مراحل هر گونه سوال، نظر و یا انتقادی داشتید میتوانید با فراتیک تماس بگیرید، کارشناسان ما در هر ساعت از روز منتظر تماس شما هستند.

تعمیر و سرویس رادیاتور در فردیس

نمایندگی تعمیرات پکیج در فردیس – سرویس پکیج در فردیس

در بالاتر به نمایندگی‌های مجاز مجموعه فراتیک در فردیس اشاره کردیم ولی در این بخش میخواهیم به صورت خلاصه اشاره بیشتری به نمایندگی تعمیر پکیج در فردیس کنیم تا بتوانیم به اکثر سوالات شما پاسخ داده باشیم.

ابتدا باید متوجه برند پکیج دیواری خود شوید، مجموعه فراتیک اکثر نمایندگی‌های برند ایرانی در فردیس را اخذ کرده ولی به دلیل تحریم ایران از سوی شرکت‌های خارجی و بین المللی دسترسی به نمایندگی‌های خارجی در ایران وجود ندارد، ولیکن فراتیک با جذب تکنسین متخصص و آموزش آنها در تعمیر پکیج برند‌های مختلف توانسته تمامی نیاز مشتریان خود را برطرف کند و برای خدمات خود گارانتی ارائه کند.

نمایندگی یعنی یک نماینده و شعبه معتبر از سوی شرکت تولید کننده پکیج؛ بدین معنا که اگر هر گونه سرویس، نصب و یا تعمیری که مربوط به پکیج‌های ما میباشد، باید توسط نمایندگی‌های معتبر ما انجام شود.

اگر ساکن هر یک از شهر‌های کرج مانند فردیس هستید که نیاز به خدمات تعمیر پکیج در کرج از سوی نمایندگی دستگاه خود داشتید، بدون نگرانی با فراتیک تماس بگیرید تا مشکلتان در اسرع وقت برطرف شود. همچنین فراتیک خدمات تعمیر پکیج در اندیشه را با بالاترین کیفیت ممکن ارائه میکند.

هزینه تعمیر پکیج در فردیس

قیمت تعمیر پکیج در فردیس

بیشترین و پر تکرار ترین سوالی که از کارشناسان مجموعه فراتیک پرسیده میشود، قیمت و هزینه تعمیر پکیج در فردیس است که در این بخش میخواهیم به صورت کلی به این سوال پاسخ دهیم.

قبل از هر سخن و نقل و قولی باید به خدمت‌تان برسانم که مرکز تعمیرات لوازم خانگی فراتیک با ایجاد یک زمینه رقابتی در حوزه انواع پکیج در تهران و استان البرز باعث شده که تعرفه تعمیرات پکیج بسیار پایین تر از قیمتی باشد که اتحادیه تعین کرده است.

نکته‌ای که بسیار حایز اهمیت است، هزینه و قیمت تعمیر یا سرویس پکیج غیر حضوری است. منظور از این جمله یعنی نمیتوان هزینه تعمیر پکیج را از پشت تلفن اعلام کرد زیرا پروسه عیب یابی پکیج باید در محل و توسط یک تعمیرکار متخصص (برسی پکیج) اعلام شود تا قیمت واقعی تعمیر برای شما تخمین زده شود.

مزایا استفاده از خدمات با کیفیت فراتیک

تا به اینجا با اکثر مزایا خدمات مجموعه فراتیک آشنا شدید و یک دید جدید برای انتخاب تعمیرگاه پکیج در فردیس از ما دریافت کردید ولی در این قسمت لیستی از خوبی‌های تعمیر پکیج در فردیس برای شما آماده کرده‌ایم.

زمانی که موفق به رفع مشکل نشدید، پیشنهاد ما:

خدمات تخصصی و در محل فراتیک

تماس با ۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶ یا از طریق فرم درخواست

۱۰+ سال‌سابقه
۱۸۰ روز گارانتی
  • ضمانت 180 روزه خدمات پکیج (6 ماه)
  • ارائه فاکتور رسمی
  • اخذ نمایندگی پکیج بوتان و ایران رادیاتور در فردیس
  • وجود تعمیرکار و تکنسین متخصص در فراتیک
  • نرخ هزینه پایین تر به دلیل وجود زمینه رقابتی
  • تعمیر پکیج در محل و سریع ترین زمان ممکن
  • تامین قطعات اصل پکیج از شرکت اصلی
  • وقت شناسی و تامین امنیت

سخن پایانی

در این مطلب به طور کامل در مورد تعمیر پکیج در فردیس صحبت کردیم که به غیر از معرفی مرکز تعمیرات لوازم خانگی-فراتیک، معیار‌های انتخاب یک تعمیرگاه و تعمیرکار پکیج در فردیس را به شما آموزش دادیم.

اگر عملکرد پکیج دیواری یا هرگونه لوازم خانگی دیگر تان دچار اختلال و خرابی شده بود میتوانید با شماره 09190335926 تماس حاصل فرمایید تا از کارشناس ما یک مشاوره اولیه دریافت کنید.

4.5/5
مقالات مرتبط
نظر شما درباره این مقاله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بنر فراتیک