۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

تعمیر پکیج در کرج به همراه گارانتی 6 ماهه

پیدا کردن یک مرکز تخصصی و با تجربه برای تعمیر پکیج در کرج مهمترین اصل در سپردن دستگاه خود به هر مکان تعمیراتی است؛ فراتیک همان مجموعه مورد اعتماد است که نمایندگی بوتان و ایران رادیاتور در کرج را کسب کرده، پیشنهاد میکنم با ما همراه باشید.
تعمیر پکیج در کرج

آنچه در این مقاله میخوانید

تعمیرات پکیج در کرج

پکیج یا به زبان عامیانه (آبگرمکن دیواری) از اصلی ترین وسایل گرمایشی در خانه است، به طوری که بعضی وقت‌ها اهمیت پکیج از لباسشویی و تلویزیون هم در خانه مهم تر است. سرویس پکیج دیواری یکی از راه حل هایی است که میتواند به عمر پکیج ما بی‌افزاید و نقش مهمی در خراب نشدن آن داشته باشد.

سفارش تعمیر خود را در کمتر از 60 ثانیه ثبت کنید

اگر دستگاه شما به هر دلیل دچار مشکل شده و عملکرد آن دچار اختلال شده است میتوانید از طریق فرم درخواست تعمیر ، درخواست خود را ثبت کنید یا تلفنی با ما تماس بگیرید

سفارش خود را در کمتر از 60 ثانیه ثبت کنید

برای تعمیر فوری و در محل دستگاه‌تان از طریق فرم درخواست تعمیر یا تماس تلفنی با ما اقدام کنید

معمولا عملکرد پکیج در زمستان بسیار بیشتر میشود تا باعث گرم شدن خانه و رادیاتور‌ها شود که اگر سرویس سالیانه و در اسرع وقت تعمیر کردن پکیج را فراموش کنیم؛ ممکن است خرابی‌ها و زیان‌های مالی بیشتری به ما وارد شود.

مجموعه فراتیک یک مرکز تخصصی در حوزه تعمیرات لوازم خانگی است که با بیش از 10 سال سابقه درخشان توانسته یکی از بهترین و محبوب‌ترین نمایندگی بوتان در کرج و نمایندگی ایران رادیاتور در کرج باشد، که تمامی خدماتی که ارائه میکند دارای ضمانت گارانتی 6 ماهه و فاکتور رسمی باشد.

نحوه تماس با مرکز تعمیر پکیج در کرج

برای تماس با نمایندگی پکیج در کرج کافیست تا از طریق راه‌های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید:

      • تماس با شماره تلفن 09190335926

        • ثبت درخواست تعمیر از طریق فرم آنلاین

      کارشناسان مجموعه فراتیک به صورت 24 ساعته آماده دریافت پیشنهادات، شکایات، انتقادات و درخواست‌های سرویس شما هستند تا بتوانند رضایت 100 درصدی شما را کسب کنند و موجب پیشرفت اندک اقتصادی مردم عزیزمان ایران باشند.

      هزینه تعمیر پکیج در کرج

      تعمیرکار پکیج در کرج چه وظایفی دارد؟

      این سوال شاید ذهن شما را هم مشغول کرده باشد که وظیفه تعمیرکار پکیج در کرج چیست؟؛ و از زمانی که ما با مجموعه تماس میگیریم تا زمانی که تکنسین به محل ما اعزام میشود باید چه مراحلی را طی کنیم؟

      هنگامی که شما با مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی فراتیک تماس میگیرید ابتدا یک مشاوره اولیه برای راهنمایی و حل مشکل خود دریافت میکنید، که اگر موفق به درست کردن پکیج نشدید کارشناسان برای اعزام تعمیرکار با تجربه با شما هماهنگ خواهد شد.

      وقتی تعمیرکار به محل شما اعزام شد، ابتدا موظف است تا پکیج شما فاقد از اینکه هر برندی باشد را برسی و عیب یابی کند و هزینه نهایی را به شما اعلام کند.

      بعد از موافقت شما برای تعمیر پکیج، تعمیرکار شروع به تعمیر پکیج شما خواهد کرد و شما تمامی مراحل را عینا مشاهده خواهید کرد تا اگر سوال و ابهامی داشتید، تعمیرکار آن را رفع کند.

      وقتی تمامی مراحل تعمیر پکیج به اتمام رسید؛ تعمیرکار باید تست صحت پکیج شما را در حضورتان بگیرد و مطمعن شوید که پکیج به درستی کار می‌کند و در نهایت فاکتور را به شما ارائه کند.

      نمایندگی تعمیر پکیج در کرج

      نمایندگی تعمیرات پکیج در کرج + سرویس سالانه پکیج در کرج

      همانطور که گفتیم فراتیک نمایندگی برخی از برند‌های ایرانی در کرج را دارد که در صورت لزوم میتوانید از مقاله‌هایشان استفاده کنید و با ما تماس بگیرید، گاهی اوقات برخی از مشکلات پکیج بسیار عمیق هستند و دلایل زیادی دارد برای مثال علت روشن نشدن پکیج بوتان که در این مقاله ما به صورت کامل در مورد تمامی دلایلش گفتگو کرده‌ایم و یا اگر از پکیج ایران رادیاتور استفاده می‌کنید و این مشکل را دارید؛ میتوانید از علت روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور استفاده کنید.

      مجموعه فراتیک سال هاست که نمایندگی بوتان در کرج را به عهده دارد و خدمات درخشانی به مردم عزیز این استان ارائه کرده است که در اول از نمایندگی بوتان در فردیس شروع کرد و موفق به دریافت نمایندگی کل استان البرز شد، پس اگر نیاز به خدمات تعمیر پکیج در فردیس داشتید، بی شک فراتیک بهترین گزینه است.

      ایران رادیاتور نیز یکی از برند‌های ایرانیست که با سابقه بیش از 40 سال یکی از قدیمی ترین تولید کننده‌های لوازم گرمایشی در ایران میباشد؛ خوشبختانه مجموعه فراتیک چندی پیش نمایندگی ایران رادیاتور در فردیس را اخذ کرد و سپس نماینده کل استان البرز شد.

      تعمیر و سرویس رادیاتور در کرج

      هزینه تعمیر پکیج در کرج

      هزینه و قیمت تعمیر پکیج در کرج پر تکرار ترین سوالی است که از کارشناسان ما پرسیده میشود، قطعا به دلیل آگاه نبودن کارشناسان ما از برند و مشکل پکیج شما، نمیتوانند یک هزینه قطعی به شما ارائه کنند و قبل از هر حرف و سخنی باید پکیج توسط یک تعمیرکار متخصص و با تجربه برسی و عیب یابی شود تا مطمعن شود که چه قطعه‌هایی دچار اختلال و خرابی شده‌اند.

      مجموعه تخصصی فراتیک به دلیل به وجود آوردن زمینه رقابتی میان تکنسین توانسته یک نرخ تعمیرات بسیار پایین تر از نرخ اتحادیه تعین کند، پس مطمعن باشید که هزینه تعمیر پکیج در کرج توسط فراتیک یکی از پایین ترین نرخ‌ها و در حین حال با کیفیت‌ترین خدماتی است که به میتوانید تجربه کنید.

      مزایا استفاده از خدمات تعمیرات پکیج در کرج توسط فراتیک

      به احتمال زیاد تا به اینجا با مرکز تعمیرات لوازم خانگی-فراتیک آشنا شدید و مزایا آن را در محتوای این مطلب حس کردید و شایان ذکر است که ما در این قسمت آنها را برای شما لیست کنیم تا یک نیم نگاه کلی تر به آن بی‌اندازیم.

      • ضمانت 180 روزه خدمات پکیج (6 ماه)
      • ارائه فاکتور رسمی
      • اخذ نمایندگی پکیج بوتان و ایران رادیاتور در کرج
      • وجود تعمیرکار و تکنسین متخصص در فراتیک
      • نرخ هزینه پایین تر به دلیل وجود زمینه رقابتی
      • تعمیر پکیج در محل و سریع ترین زمان ممکن
      • تامین قطعات اصل پکیج از شرکت اصلی
      • وقت شناسی و تامین امنیت

      سخن پایانی

      زمانی که موفق به رفع مشکل نشدید، پیشنهاد ما:

      خدمات تخصصی و در محل فراتیک

      تماس با ۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶ یا از طریق فرم درخواست

      ۱۰+ سال‌سابقه
      ۱۸۰ روز گارانتی

      در این مطلب به صورت کلی در مورد تعمیر پکیج در کرج گفتگو کردیم و نهایت تلاش خود را کردیم تا شما را به مقصد نهایی برسانیم و اطلاعات کلی در مورد تعمیرگاه و نحوه تماس با یک مرکز معتبر مانند فراتیک را به شما آموزش دادیم.

      به نکاتی که بالاتر اشاره کردیم بسیار توجه کنید زیرا بسیاری از آنها در یک مرکز نامعتبر و متفرقه دیده نمیشود و حتی برخی اوقات باعث ضرر‌های سنگینی به صاحب پکیج میشود؛ برای تعمیر پکیج در یک مرکز معتبر کافیست با 09190335926 تماس بگیرید تا پکیج‌تان در اسرع وقت با ضمانت گارانتی 6 ماهه تعمیر گردد. همچنین فراموش نکنید شهریار یکی از شهر‌های نزدیک به کرج است که خدمات تعمیر پکیج در شهریار توسط فراتیک نیز انجام میشود.

      4.5/5
      مقالات مرتبط
      نظر شما درباره این مقاله چیست؟

      4 پاسخ

      1. سلام. ما پکیج ایران رادیاتور داریم روشن نمیشه لطفا راهنمایی کنید،ممنون.

        1. سینا جان دلایل زیادی میتوانند در روشن نشدن پکیج شما نقش داشته باشند، اما معمولا قطع شدن برق، گاز یا آب و یا خرابی قطعاتی مانند برد الکترونیکی، سنسور‌ها و …، نقش زیادی در این مشکل دارند؛ همچنین میتونی از مقاله علت روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور استفاده کنی!

          1. ما پکیج بوتان داریم آب از پکیج نشت میکنه، این ایراد از چی میتونه باشه شما تعمیر پکیج بوتان در کرج انجام میدین

            1. سلام عزیز، بله تعمیرات پکیج بوتان در کرج جزء خدمات شایان مجموعه فراتیک حساب میشود.
              کافیست با ما تماس بگیرید و یا درخواستتون رو از طریق فرم درخواست تعمیر ثبت کنید.
              همچنین دلایل این مشکل رو میتونید در مقاله علت نشت آب از پکیج بوتان، مطالعه کنید.

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      بنر فراتیک