۰۹۱۹-۰۳۳۵۹۲۶

نمایندگی بوتان در شهر قدس؛ معتبر ترین شعبه

اگر یک نمایندگی معتبر و با تجربه برای تعمیر پکیج بوتان خود در شهر قدس پیدا نکنید، ممکن است مشکلات دیگری با تعمیر نادرست آن برای دستگاه شما پیش بیاید؛ کافیست این مطلب را بخوانید و با بهترین نمایندگی بوتان در شهر قدس آشنا شوید.
نمایندگی بوتان در شهر قدس

آنچه در این مقاله میخوانید

نمایندگی تعمیر پکیج بوتان در شهر قدس

اگر صاحب یک پکیج بوتان هستید، به شما تبریک میگویم زیرا بوتان یکی از بهترین برند‌های تولید لوازم گرمایشی در سطح ایران است؛ این شرکت هر ساله محصولات گرمایشی بسیاری از جمله شوفاژ، رادیاتور، حوله خشک و پکیج‌های دیواری به کشور‌های همسایه و اروپایی صادر میکند.

اما این برند هم ممکن است در اثر گذر زمان مشکلاتی برایش پیش بیاید که نیاز به خدمات نمایندگی بوتان باشد، برای مثال اگر پکیج شما هر سال سرویس نشود، ممکن است مشکلاتی مانند علت نشتی آب از پکیج بوتان و یا علت روشن نشدن پکیج بوتان در حالت زمستانه برای دستگاه شما پیش بیاید و نیاز به تعمیر آن داشته باشید.

اگر شما هم نیاز به سرویس یا تعمیر پکیج بوتان خود در شهر قدس دارید و به دنبال یک نمایندگی معتبر بوتان در شهر خود میگردید؛ همین حالا با فراتیک که یکی از نمایندگی‌های معتبر این برند در شهر شما یعنی شهر قدس است تماس بگیرید تا بهترین خدمات را همراه با ضمانت گارانتی 6 ماهه دریافت کنید. همچنین میتوانید برای دریافت مشاوره رایگان دستگاه خود، با ما تماس بگیرید و با کارشناسان با تجربه ما گفتگو کنید.

شماره تلفن نمایندگی بوتان در شهر قدس

برای دریافت خدمات از نمایندگی بوتان در شهر قدس، کافیست از طریق یکی از راه‌های ارتباطی زیر اقدام کنید:

      • تماس با شماره تلفن 09190335926

        • ثبت درخواست تعمیر از طریق فرم درخواست

      رادیاترو در نمایندگی بوتان شهر قدس

      ساده ترین راه برای ارتباط با نمایندگی بوتان در شهر قدس کافیست با شماره تلفنی که بالا قرار داده‌ایم با ما تماس بگیرید و یا درخواست خود را از طریق فرم درخواست تعمیر به صورت آنلاین ثبت کنید، تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

      چگونه مشکل پکیج بوتان خود را متوجه شویم؟

      اما شاید هم اکنون برای شما هم سوال شده که چگونه مشکل اصلی پکیج بوتان‌تان را پیدا کنید؟ پکیج‌های بوتان انواعی از مدل‌ها ها را دارد که نسل جدید و پیشرفته آن دارای صفحه نمایش هایی میباشد؛ ولی برخی دیگر از آنها صفحه نمایش LED ندارند و فقط دارای چند اهرم برای تغییر حالت عملکرد و فشار سنج بر روی خود میباشد.

      پکیج بوتان در هنگام خرابی ممکن است مشکلات متفاوت با دلایل مختلفی داشته باشد برای مثال در مقاله علت روشن نشدن پکیج بوتان در حالت تابستانه، تمامی دلایل اساسی این مشکل را به همراه راه حل به شما گفتیم که شامل 10 دلیل اصلی و مهم بود.

      در اولین قدم شما باید مطمعن شوید که فشار گاز مناسب به همراه برق پایدار در پکیج شما جریان دارد، سپس نوبت به برسی فشار آب میرسد، پس به سراغ نزدیک شیر آب به پکیج خود بروید و آن را باز کنید تا از فشار مناسب آب به پکیج مطمعن شوید زیرا فشار پایین آب میتواند یکی از دلایل ایجاد مشکل در پکیج بوتان باشد.

      حالا اگر پکیج شما دارای صفحه نمایش ال ای دی باشد، میتوانید در صورت بروز مشکل ارور نمایش داده بر روی صفحه نمایش را بخوانید(معمولا این ارور به صورت کد میباشد)، سپس آن را در اینترنت جستجو کنید و دلایل این ارور را مطالعه کنید.

      ولی اگر پکیج شما از نوع معمولی پکیج‌های بوتان بود، برای عیب یابی و تعمیر پکیج خود از یک تعمیرکار متخصص و با تجربه کمک بگیرید، پیشنهاد ما در اینطور مواقع تماس با نمایندگی بوتان در شهر خودتان مانند نمایندگی بوتان در شهریار یا نمایندگی بوتان در اندیشه است.

      تضمین خدمات در نمایندگی بوتان شهر قدس

      اما شعب نمایندگی بوتان شهر قدس مجموعه فراتیک دارای یکسری مزایا است که در هر مرکز تعمیرات پکیج یا نمایندگی، آن را پیدا نمی‌کنید؛ اولین ویژگی آن ضمانت گارانتی 6 ماهه تمامی خدماتی است که توسط تکنسین مجموعه به مشتریان فراتیک ارائه میشود.

      تعمیر پکیج بوتان در نمایندگی بوتان شهر قدس

      در واقع فراتیک یک مرکز تعمیرات لوازم خانگی با بیش از یک دهه سابقه درخشان است که با ارائه خدمات تضمین شده و با کیفیت به مشتریان خود، همواره توانسته رضایت آنها را جلب کند و پشتیبانی 24 ساعته به آنها ارائه کند. همچنین این مجموعه با کمک شعب نمایندگی‌های بوتان خود در شهر‌های مختلف توانسته خدمات تعمیر پکیج در شهریار و تعمیر پکیج در اندیشه به مشتریان خود اعطا کند.

      هدف نهایی این مجموعه از ابتدا، جلب رضایت مشتریان خود + خدمت رسانی به مردم شریف ایران با استفاده از جذب تکنسین متخصص و خدمات با کیفیت بوده است و همواره تلاش میکند تا به کمک شما عزیزان در این مسیر باقی بماند.

      مزایا دریافت خدمات از نمایندگی بوتان در شهر قدس

      شاید اکثر شما عزیزان با معنای واقعی نمایندگی آشنا باشید، نمایندگی در اصل به معنای یک نماینده یا مکان معتبر از سوی شرکت مبداء یعنی بوتان است که شما میتوانید به راحتی خدمات پس از فروش خود را به آنها بسپارید و خیالتان از تعمیر درست و صحیح آن آسوده باشد.

      زمانی که موفق به رفع مشکل نشدید، پیشنهاد ما:

      خدمات تخصصی و در محل فراتیک

      تماس با ۰۹۱۹۰۳۳۵۹۲۶ یا از طریق فرم درخواست

      ۱۰+ سال‌سابقه
      ۱۸۰ روز گارانتی

      مهمترین مزیت دریافت خدمات از شعب نمایندگی بوتان در شهر قدس ما، دریافت ضمانت گارانتی 6 ماهه خدمات است؛ این جمله بدین معناست که اگر مشکلی تا 6 ماه برای خدماتی که ما به شما ارائه کردیم پیش آمد، ما آن را به رایگان برای شما تعمیر خواهیم کرد.

      تامین قطعات اورجینال شاید از اصلی ترین مزایا دریافت خدمات از یک نمایندگی معتبر بوتان مانند شعبه ما (فراتیک) باشد؛ نکات مثبت دیگری در خدمات ما وجود دارد، برای مثال: تعمیر در محل، ارائه فاکتور رسمی، اولویت با تعمیر قطعه و … وجود دارد که قابل گنجایش در این مقاله و محتوا نیست.

      اگر مشکلی در پکیج بوتان شما وجود دارد و ساکن شهر قدس هستید، بدون اتلاف وقت با بهترین نمایندگی بوتان در شهر قدس با شماره تلفن 09190335926 تماس بگیرید.

      4.5/5
      مقالات مرتبط
      نظر شما درباره این مقاله چیست؟

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      بنر فراتیک